26 augusti 2011

Häst & Hundhuset

Halloj halloj.
Jag var på Häst & Hundhuset (Hötorget) idag efter skolan. Jättebra, utom att det är väldigt dyrt. Jag letade efter ett pannband men hittade inget till rimligt pris dock...
Jag hittade i alla fall detta:
Jag upptäckte att jag inte ägde ett enda nosludd - det måste genast åtgärdas! Varje hästtjej MÅSTE äga ett nosludd! ;) Så det här fina för 35 kr.















Den här hästsalvan har jag använt flera gånger på både Vreta och Solbacken, och den är väldigt effektiv. Alla säger dessutom att den är jättebra. Det finns i två storlekar, den här tillhör den mindre. 129 kr.






















Stor påse med hästgodis, 49 kr. Mitt har tagit slut, och det lär ju behövas eftersom Snobben inte är särskilt villig att fånga i hagen. Denna med morots- och äppelsmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar