31 augusti 2011

Avramling

Halloj där...
i mitt senaste inlägg skrev jag "berättar mer imorron om vad som hände när vi red shettisar... (inte kul)". Jag kan erkänna att jag gjorde det mest för att göra er nyfikna :P
Det som hände var att jag, Sara, Tove och Malou var ute och red på shettisarna och Ronija i skogen. Vi hoppade lite och så, och det gick bra. När vi var på väg hem skulle vi galoppera en bit, och jag red Moira. Jag tror jag skumpade av, eller så blev hon rädd för något, men jag ramlade i alla fall av. Grejen är att vi tror att jag svimmade en kort stund där, för jag minns ingenting från precis innan jag ramlade av, hur jag gjorde det, eller precis efteråt. Jag minns från att jag satt på hästryggen igen och blödde över armen. Sara sa att jag slog i huvudet också...
Och inga bilder idag heller, jag är hur tråkig som helst jag veeet.... Ni får nöja er med det här lilla fölet :)



//Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar