25 april 2011

Bilder från i söndags och Öppet Stall

- Ridning igår som vanligt. Vi red ut direkt och Malou hängde på. Vi red lite runt hagarna några varv (jag red Figge) och mamma plåtade som en galning så här kommer lite bilder! :)
Jag och Figaro

 Sara och Snobben
 
 
Myyyysigt!! :D
 
 
 
 I full galopp :D
 
 
 Siggy ♥
 Efteråt betade vi hästarna... ♥
 
 
 
 Bonny ♥
 Amigo ♥
 SNOBBEN ♥♥♥
Issy ♥

Tianas 3 kattungar blir större och större. Sara, jag och Tove döpte dom idag: Arnold, Ernst och Palle. XD




Söta, eller hur? :)
Sen var det ju Öppet Stall idag. Jag cyklade tidigare så jag kom till stallet vid nio ungefär. Det "öppnade" tio så vi hade tid att göra i ordning hästarna. Jag ledde Figaro under ponnyridningen, sedan tog vi en paus för hästvisning där jag ledde Snobben. Vi ställde upp och Agneta presenterade var häst för sig. Det var ganska mkt folk men det var fler förra gången tror jag. Vi fortsatte med ponnyridning ända till klockan tolv då det var slut. Sedan släppte vi ut hästar, mockade, fikade och tittade på när Malou red över galoppbommar. Och så gosade vi med kattungarna förstås.
Hundra spänn tjänade jag i alla fall och sedan fick vi dessutom varsin korv :P
Tyvärr glömde vi kameran så vi tog inga bilder.

I eftermiddags var jag på Ryttarstadion också och skötte Gilas. SUPERSNÄLL och rar ponny. Yes! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar