8 april 2011

Välkommen!

Hej och välkommen till min nya blogg! Matilda heter jag och jag är 14 år. Jag har haft en blogg tidigare, men lagt ner den. Hoppas denna ska gå bättre.
Jag rider 3 gånger i veckan och är i stallet 4-5 gånger i veckan. Jag rider just nu på två stall, Stall Solbacken och Östermalms Ridskola. Det är min första termin på Östermalm som jag betalar själv. Där rider jag en gång i veckan och är skötare på ett arabsto som heter Finesse.
På Stall Solbacken har jag ridit i 6 år och rider där två gånger i veckan. Där brukar jag jobba också (ridning för handikappade) och där tränar jag Snobben, min älskade och underbara sköthäst som jag kommer skriva mycket om här i bloggen. Det är också han på bilden högst upp.
Visst är han söt? Min lille prins ♥
Snobben är en C-ponny, 16 år av okänd härstammning. Han är väldigt het trots sin ålder, huvudskygg och lite småsur men har innerst inne ett hjärta av guld ♥
Jag har som sagt ridit i 6 år och älskar hästar över allt annat. Detta är alltså inte en blogg för häst-hatare om det nu finns såna :P
Jag lovar att göra min blogg så fin och bra som möjligt, hoppas ni gillar den och följ den gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar