3 januari 2012

"Årets..." del 1

Jag tänkte börja köra lite "årets..." här på bloggen. Dvs lite händelser under året 2011. Vad tycks om det?
Årets...
...besvikelse:
Min prao hos tävlingsryttaren Linda Heed. Jag var där i februari då det var bitande kallt. Tyvärr var jag tvungen att byta plats.
...nya:
Här måste jag faktiskt välja två saker; både Östermalm och Vreta. Jag började ju rida regelbundet på Östermalms ridskola i januari, och jag började hjälpa till på Vreta i maj. Så två nya stall!
...bästa:
Det bästa under 2011 (för mig) tycker jag var sommaren. Jag var i stallet varenda dag, både Solbacken och Vreta, och jag har lärt mig massor.
...värsta:
Pinoccio såldes. Självklart sorgligt att Amigo såldes också, men jag var med när Pinoccio åkte och det var jättesorgligt att säga hejdå och se honom åka. Han gnäggade när han gick in i transporten... :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar