11 januari 2012

Gina Tricot Grand Prix

Visste ni att Gina Tricot ska släppa en rid-kollektion under Grand Prix (9-12 februari)? Sannerligen oväntat!  Jag brukar aldrig handla på Gina Tricot, har inga kläder därifrån. Men under denna period ska jag definitivt göra ett besök! :) Klicka HÄR för att komma till hela kollektionen.
dekalcol2012
Jag tycker kläderna är ganska snygga faktiskt :) Luvtröjan, schabraket och mössan ska jag i alla fall ta en titt på tror jag! Det var någon uppmärksam person som undrade varför det står HÖÖKS HÄSTSPORT på ovansidan av schabraket. Antagligen för att denna kollektion sponsras av Hööks.

2 kommentarer:

  1. Ah, vad ballt! Själv ska jag nog kolla in pikén och den stickade v-ringade :D

    SvaraRadera
  2. haha jaa :D toppen med en oväntad kollektion bara så där liksom sådär på en gång ba! ;) :D

    SvaraRadera