2 maj 2011

Böcker

Yo.
Åkte till stallet som vanligt idag men Gilas var inte i boxen. Antingen på lektion eller i hagen. Jag och Frida tog ut Paris och Joker och gick lite med dem runt stallet. Sedan betade vi dom på kullen och tog det bara lugnt. Vackert väder men KALLT!
Jag var inte i stallet så länge eftersom jag skulle till bibblan efteråt. Jag åkte hem vid halv fem ungefär och gick sen till bibblan. Lånade en rad med böcker: Vänner (av Pia Hagmar), Rör inte Mississippi!, Storm kring stallet, Hästdrömmar och Hästar som blivit hjältar. Lite om hästens historia och några kända hästar. Lite kul! :D
Ska inte till stallet imorron tror jag eftersom vi har 6 prov de 5 kommande veckorna och måste plugga. Ska rida på torsdag, lördag, söndag som vanligt. Skriver mer då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar