16 juni 2011

Egna foton

Som ni kanske minns har jag skrivit lite om hästfotografering och Bob Langrish och sådant. Jag har inte själv så mycket fina hästfoton (trots vår systemkamera) men det kanske är något att börja med? Jag hittade dock några ganska fina kort från i vintras. Mamma har tagit dem, med Saras och min kamera.


Jättefina tycker jag. Den i mitten är min favorit. Detta är Snobben (högst upp) och Figaro (två nedersta). Även bilden på Snobben gillar jag.


Den här bilden är kanske inte "fin" på samma sätt men jag tycker ändå om den. (jag och Sara smörjer träns i sadelkammarn). Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar den =D


Och dom här två är kanske inte hästbilder men jag var ändå tvungen att lägga upp dem:

Överst: Ariel på vinterpromenad.
Nederst: En av kattungarna, ca 4 veckor gammal. Den här bilden blev tagen betydligt senare än den översta. Det är dock inte Ariels ungar utan Tianas. Detta är Ernst, en kattunge av tre. (de andra heter Arnold och Palle. Det var jag, Tove och Sara som döpte dem). Man känner igen honom på "vårtan" på nosen. xD Söt! Nu är de dock betydligt större (och vildare).
Min favorit av de här två är bilden på Ariel tycker jag. En ganska fin vinkel och bra bakgrund. Ariel är för övrigt en väldigt fin katt, även om man inte ser henne så ofta längre.

1 kommentar:

  1. Fan va fina bilder... Gillar den undre bilden på min älskling (figge) <3

    SvaraRadera