15 juni 2011

Lite bilder från idag/igår

Jag har fotat som en galning så det är klart bilderna måste komma upp här.

Jag betar Pontus:

Sedan håller jag på att lära Gilas att buga och det roliga är att det funkar faktiskt! Jag tar lite godis eller hö och lockar med det mellan frambenen på honom. Då drar han ner huvudet efter det och böjer lite på frambenen samtidigt som jag säger "buga". (röstkommandot är viktigt, så det blir enklare i framtiden) Sedan får han massa beröm. Nästa steg är att försöka lyfta en hov så att han går ner på knä. Vi får väl se hur det går, men han gjorde det nästan idag. Bad Lisa fota, bilderna blev inte så bra dock (inte Lisas fel, min kameras):


Gossegubben! ♥ =D

Jag ska lägga upp fler bilder men min dator är inte riktigt med just nu!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar