14 juni 2011

Lyckodag

Idag hade vi en skötaravslutning i stallet. Jag gick dit med Lisa och Hedda. Det var inte bara skötare från Östermalm utan även från Stockholms, som har ridskola och klubb bredvid Östermalm. Vi var dock inte så många, kanske 10 personer.
Vi började med fika, lite presentation och hästsnack och så. Sedan skulle man para ihop sig två och två (jag kom med en tjej från Stockholms) och gå en tipspromenad på 8 frågor. Det var jättekul, ganska svårt och det som verkligen förvånade mig var att vi vann! :D Dessutom hade de riktiga priser också. Jag fick en jättesöt dagbok med lås ^__^ , en mankam och ett halsband med hästberlock. ♥






=D

Sedan hade de ett litet lotteri och där vann jag också! Haha, jag som ALDRIG har vunnit på ett lotteri typ! ♥ De lottade ut flera priser förstås, men det var kul att vara en av dom! Jag vann ett lila grimskaft. Bra, för jag behöver ett sånt. Typ.

Bilderna blev fula jag vet jag vet. Sara har tagit med sig vår systemkamera till Mallorca.

Det var definitivt min lyckodag idag för sedan fick jag lite hästkort från Pollux av Hedda. Hon ville ändå inte ha dom sa hon. De var jättesöta med lite fakta på varje kort. Haha, barnsligt men kul! Jag är så larvigt förtjust i såna där grejer!

Dessutom hade mitt paket från cdon.com kommit när jag kom hem. Jag hade beställt en dvdbox med två filmer, Flicka och Flicka 2. (hästfilmer förstås ♥) Jag har inte sett någon av dem, men hört att i alla fall den första ska vara bra.

Två dvd i ett "paket", cdon.com för 69 kr (+ frakt). Ganska bra tycker jag.
Ska ses ikväll! :D

Ha det gött! Njut av sommarn!
Galopp från Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar