17 juni 2011

Sommarflytt

Nu är det dags!
Idag får pappa också semester och idag gör vi det vi gör alla somrar: flyttar ut till landet. Jag ska ev hjälpa Lotta på Vreta i helgen, det är lite oklart än, men jag ska i alla fall rida på måndag och då får jag se Malous nya häst! (ett halvblod). Sorgligt dock att Amigo ska åka. Men det ska bli spännande med en ny häst, särskilt när det är en stor häst! (jag är fortfarande en "ponnytjej", den enda stora hästen jag ridit "på riktigt" är Lisa. Jag är ju van vid mina småhästar - Snobben, Pontus, Belize, m.fl. =D )
För att återgå till ämnet (typiskt mig att bara prata på) så vill jag bara säga att jag kommer nog inte ha så mycket tid att skriva i sommar. Jag vet ju inte hur det kommer bli, men ni kan nog inte räkna med inlägg lika ofta som den här våren/försommaren. Jag säger inte att jag gör en paus eller att jag slutar blogga, det gör jag absolut inte. Men som sagt, vi får se hur det blir.
Har inga nya bilder, lägger upp några gamla i sommarbilder stället. (Snobben, Figaro, Amigo, Figaro, Jag och Belize) ÄLSKAR den översta bilden på Snobben. Tagen av min kusin.





Den här bilden tog mamma på långritten förra året. Love it! ♥







HA EN RIKTIGT SKÖN SOMMAR NU ALLIHOPA! PASSA PÅ OCH NJUT!
Varma, somriga hälsningar//Matilda "Hovkratzen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar