25 november 2011

1 dag kvar...

Sara och Prins. Bilden är tagen på Vreta i somras. Jag älskar den verkligen, visst är dem söta?
...och den är förstörd. Jag började igår kväll få en rejäl huvudvärk, var ett tag sen jag fick det nu, och sov typ 3 timmar inatt. Var i alla fall vaken från klockan 02 - 06.30, då jag gick upp för att spy. Jag hade hög feber imorse, tror den har sjunkit lite nu men när jag tog tempen kl 16 låg den på 38,5.

Det är typiskt! Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon, jag ska banne mig gå på Globen, med eller utan feber! Känner mig bättre nu, imorse kunde jag knappt gå och nu bloggar jag, så det är väl framsteg i alla fall.
Dessutom missar jag gymnasiemässan som klassen åkte på idag. Jag och föräldrar ska åka dit imorgon var det tänkt, men det beror ju fortfarande på hur jag mår. Och sedan var det ju tänkt att Tove och Malou ska sova över, kanske inte blir så kul om jag precis varit sjuk? Ååååh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar