23 november 2011

Saknade ponnies

För några veckor sedan fick jag ett mejl:

Hej
Jag har köpt en ponny från Östermalms ridskola som heter Pontus :) som du har ridit, jag bara undrar om du vet något om hans bakgrund eller något annat som kan vara av intresse eller bra att veta :)
Mvh
Linda

Självklart blev jag superglad och svarade direkt :) Kunde ju tyvärr inte ge så jättemycket information men gav henne adressen till Sandras blogg i alla fall och hon verkar ha fått reda på lite mera. Linda skrev i ett senare mail att hon och Pontus trivs, men  är lite oroliga pga att han går konstigt med sina bakben?? Jag lade aldrig någon större uppmärksamhet vid det när Pontus stod på ÖR, eller ärligt talat märkte jag det inte. Jag red honom ju inte så jättemycket men de gånger jag red honom tyckte jag inte han gick orent. Just nu så står han tydligen i ett stall i Rönninge, skulle vara häftigt att hälsa på honom någon gång. :)
Lite dålig kvalité på bilden, jag vet.
Detta får mig att tänka på Pinoccio, gud vad jag saknar honom. Det skulle betyda mycket att få träffa honom igen, se hur han mår, ser ut, etc. Men det är ju en bit till Norrköping. (tror jag det var)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar