28 november 2011

GHS bilder

Jag är ledsen att jag inte kan bjuda på några bilder på mina fynd från Globen, men vår kamera är fortfarande inte med på noterna (= det är en systemkamera och blixten vill inte "åka upp" som den gör när man ska fota. Utan blixt blir det inga bra bilder). Men däremot kan jag bjuda på några, inte så lyckade, IPhone-bilder från själva showen! Tyvärr blev de väldigt dåliga men Malou hade med sig sin kamera och fotade jättemycket, och jag hoppas snart få några av dem bilderna plus en tillåtelse att publicera dem här! :) Det blev även en massa videor men dem lägger jag över när jag orkar lite senare sen en annan gång...
Dem här är när fransmannen Jean-Marc Imbert (som jag trodde var Lorenzo) styr sin häst med bara rösten, start och hoppning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar