14 november 2011

Globen Horse Show


Nu är det faktiskt redan november och helgen med stort H närmar sig. Jag menar förstår Globen International Horse Show! (borde finnas ett kortare namn).
Jag längtar som en galning och kom på för någon dag sedan att jag kanske borde skriva någon slags inköpslista?
Ridhandskar
Ridstrumpor
Något slags julgranspynt (det samlar vi nämligen på i vår familj)
Julklappar (framförallt till Sara och kusiner...)
Kanske Stallboken 2012, annars någon annan kalender (om jag hittar)
kanske ett par ridbyxor... Om jag hittar billigt :P
Och sedan är det ju alltid kul att gå och bara låta sig inspireras och hitta nya grejor... :)


Problemet är väl just det att jag inte har hur mycket pengar som helst just nu. Fattar inte vart allt har taigt vägen bara? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar