10 november 2011

Ryttarmärken

Vad gör en hästtjej när man hoppar på kryckor, för långt att åka till stallet och måste sova minst en gång om dagen? Idag var jag och pappa och hälsade på farmor och farfar, men var tvugna att åka hem vid lunch då jag började få ont och bli hängig. Resten av dagen har jag sovit, pluggat och skrivit lite i min häst-fakta-bok som håller på att bli riktigt snygg - *skryt, skryt*. Bilder på den kommer - eller... jag lovar ingenting, men jag säger väl att det är möjligt.

Men, för att komma till saken, så hittade jag mina gamla ridmärken jag tog för några år sen. Och syrran ställde upp för att fota, riktiga proffsfoton blev det! Så här får ni - för en gångs skull - några SNYGGA bilder! :) Märkena är Vita, Gula, Brons-, Silver- och Guldhästen, Ridborgarmärket 2007 och 2008, och något slags hoppmärke - hehe... ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar