29 november 2011

Kom och köp!

Vi (jag, Sara och mamma) ska till Hågelby på loppis nu på lördag. Vi ska sälja, alltså. Det ska bli jättekul, skönt att bli av med lite grejjer samtidigt som vi tjänar en slant. Men jag kom att tänka på några rid-grejer jag tänkt försöka sälja, och kom fram till att jag borde skriva om dem här på bloggen, i fall någon/några är intresserade. Kontakta mig på hovkratzen@hotmail.com
Till att börja med säljer jag 2 ryktlådor för 70 kr st. Med kommer löstagbart fack för småprylar. Den ena är neonblå med mörkblå handtag och lås.
Sky Blue
Den andra är ljusblå med mörkblå/lila handtag och lås. (hittade tyvärr ingen bild)
Det andra jag säljer är dessa ridbyxor. Storlek: 122/128 (!) Färg: Mörkblå. Gott skick! Knappt använda! Pris: 50 kr.


Och det sista är faktiskt ingenting annat än en sackosäck. Grå-grön skinnimitation. Pris: 150 kr.
Är det nu någon som är intresserad av något av detta är det bara att kontakta mig på hovkratzen@hotmail.com .
OBS: dessa kommer vi antagligen ta med till loppisen på lördag, så om du/ni är intresserade får ni kontakta mig innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar