10 november 2011

Tillbaks...


En av favoritbilderna på världens bästa ponny.

Sjukhuset två nätter blev det. I tisdags var jag riktigt dålig, men igår och idag har det gått betydligt bättre. Vaknade precis efter att ha sovit nästan två timmar, känner mig trött och hängig men har i alla fall inte ont. Tänker på hästarna och tjejerna på ÖR, snart är det dags för deras lektion... Snyft. Det såg väldigt fult och inflammerat ut i knät, 70 % fick dem bort (man kan inte ta allt). Så det blir ingen ridning för mig på ett bra tag nu.

På söndag ska Sara i alla fall rida och jag ska självklart med. Får se om jag kanske till och med kommer ut och kör lite, men måste ju prata med Agneta först och kanske själv kolla om jag orkar. Men jag vill gärna komma ut och köra lite med Ronija/Lukas nu när jag inte kan rida. Just nu hoppar jag på kryckor men min sjukgymnast sa att jag nog slipper dem inom ett par dagar till och med. Det blir helträning för mig nu, och tyvärr måste jag ju stryka mig från KM. Det känns som att jag missar en massa kul, är inte på toppenhumör just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar