14 november 2011

Önskelista

Jag har skrivit önskelista. Det är så typiskt mig, jag börjar alltid göra det redan i augusti xD Men den börjar bli rätt så bra och här kommer lite av grejerna:
# Tretorn-stövlar ♥ (drömma kan man ju)

# Vita ridbyxor
# Ridlektioner
# Prenumeration på Hästmagazinet

# Ridstrumpor (om jag inte hittar på GHS)
# Tavla(se bilden) till mitt nya rum, från IKEA, 399 kr (tror jag) 

Vad tycker ni?
# Sporreremmar
# Schabrak (se bilden) från Hööks, 149 kr

# Den här söta kudden från emmi.se

# Ett pannband från Stenbergs Läder (vid Vanadisrondellen), har tyvärr ingen bild men det är jättesött med ett litet bett på :) Endast 98 kr.


# Denna pälsglans, 129 kr från Hööks. Den är faktiskt min favorit, har inte provat så många men tycker mycket om den. :)


Rätt lång blev den... :) Sen har jag börjat fundera på vad jag ska ge bort till släktingar/vänner... vet att det är ett tag kvar till jul, men men. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar