18 september 2011

Foton och filmer från helgen

Här kommer bilderna från igår när vi var på Vreta:






Fiiiine Prinsen ♥♥




















Lotta rider på Prins :) Det gick som sagt väldigt bra och vi var jättenöjda allihopa.

Solbacken då? Jag red Antika idag eftersom det var Saras tur att rida Snobben. Vi tränade dressyr alla tre (jag, Malou, Sara) och jag tränade bl a skänkelvikningar, öppna och sluta. Det gick ganska bra tycker jag, även om jag inte rider så bra men... Antika är en väldigt duktig dressyrponny. Hon var pigg och framåt och samtidigt mjuk, jag försökte verkligen tänka på allt Marie och Emelie sagt om yttersida, bäckenbenet innerhanden osv. Red lite med spöt under tummarna, men inte längre än 5 minuter. Jag försökte sluta med något kul och lät Antika galoppera och sträcka ut ett varv, vilket hon verkade tycka var kul för hon tog ett litet skutt i fattningen, nästan som ett bocksprång, och spetsade öronen när jag ökade. Inga foton när jag rider tyvärr (tur är väl det, jag rider så dåligt) men lite på de söta hästarna i alla fall :)
 Snobben! ♥




















Haha, Leo brukar hänga med läppen sådär och nu la han den mot boxkanten, var bara tvungen att fota! x)


Och min dator är sur på mig just nu så jag lyckas inte lägga över resten av bilderna. Men jag försöker lägga över dem imorron!
Vi hörs!! //Hovkratzen
Ps. Det blir inget stall för mig imorron. Jag måste till sjukgymnasten. SNYYYFT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar