21 september 2011

Säljes!

Jag och syrran hittade syrrans gamla Nintendo spel igår. Vi har försökt sälja dem på blocket men inte lyckats. Så jag tänkte bara skriva om dom här. Har ni småsyskon, småkusiner, kompisar med småsyskon, vad som helst... eller gillar du själv att spela? ;) Ni kan väl tipsa dom eller jag vet inte... Ja, ja här kommer dom i alla fall!
My Horse & Me Nintendo DS. Pris: 40 kr.

Ellen Whitaker's Horse Life - Nintendo DS. Pris: 40 kr.
I Love Horses - Nintendo DS. Pris: 40 kr.
Jag har nu en mejladress speciellt för bloggen också: hovkratzen@hotmail.com
Så mejla om ni är intresserade av något av spelen, eller mejla gärna om ni har tips eller funderingar om hela bloggen. Vad jag ska skriva om, design, hiss & diss, tips, mm. Vad som helst!

Ikväll ska jag på clinic på ÖR. Sara har fortfarande inte bestämt sig om hon ska med. Börjar klockan åtta, så kommer hem sent ikväll. Får väl skriva om det imorron.
Ha en bra dag! Hästiga kramar//Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar