30 september 2011

Tretorn Ridstövlar

Dags för lite hiss och diss igen!
Och jag har ju dissat rätt mycket på sistone, känns det som i alla fall... men så hittade jag dem här ridstövlarna som jag fullkomligt ÄLSKAR.

Från Tretorn. Vilken färg gillar ni mest? Jag gillar mörkblå eller svart...
Jag vet inte exakt var man kan köpa dem i butik, men jag hämtade bilden från http://www.agerstaridshop.nu/index.php?cPath=21_44 och där kostar dem 2999 kr. Det är väl lite dyrt? Men jag har ju inte provat stövlarna, så jag vet inte om det är prisvärt. Men där står i alla fall att den har dragkedja och knappar, verkar vara slitstark och hålla länge och kan beställas med extra höga skaft (inget för mig tror jag, men det är ju valfritt).
Vill ha!
Suck. Men jag behöver faktiskt nya ridskor. Mina gamla, från mountain horse, är jättebra men dem är trasiga, har börjat gå sönder... Men å andra sidan har jag haft dem i typ 4 år.
Så dem här kommer först på önskelistan. Även om jag aldrig kommer få dem. Och jag VET att det är långt kvar till jul men jag LÄNGTAR! Varje år skriver jag önskelistor typ i augusti.
Hästkramar//Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar