9 september 2011

Ridning - Gilas

Kom hem sent igår så jag hann inte blogga något. Men tog för en gångs skull lite bilder som jag tänkte lägga upp här! :)




















Sööööta Gilas ♥♥ :D Med nya grimman också! Han ser ut som en jultomte. Jag fick rida honom igår, vi fortsatte med lösgörande arbete, vilket gick bättre än förra gången tycker jag. Bortsett från att jag rider så dåligt... jag är verkligen dålig på att få med yttersidan, både med tygel och skänkel. Ställer bara med innertygeln menar jag, vilket gör att man tappar hela yttersidan och han går med bara halsen böjd. Men Emelie sa att jag kunde prova lite andra hästar också, för att känna på liksom. Gilas är ju mer en uteridningshäst kanske... lufsar runt i skogen menar jag. Har lust att prova Joker igen, det var ett tag sen.
Nu ska vi till Göteborg över helgen så det blir ingen ridning på söndag. :'C


vi hörs väl...
Galopp från Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar