28 september 2011

Nya idéer

Har jag berättat mycket om Snobben egentligen?
Faktiskt inte.
Jag har tagit lite inspiration från andra bloggar och fått idén att skriva lite om varje häst på Solbacken. Även några hästar på ÖR, kanske.
Vad tycker ni??
OBS: Vet inte om det är webbläsaren eller min dator det är fel på, eller om det är något annat. MEN JAG KAN INTE LÄSA KOMMENTARER. Så jag har ingen aning om ni kommenterar eller inte :( Jag använder vanligast Google Chrome, men även om jag använder Internet Explorer eller Safari så kan jag inte se. SÅ OM NI HAR SYNPUNKTER, IDÉER, TIPS, KOMMENTARER ELLER VAD SOM HELST: MEJLA ELLER KOMMENTERA PÅ FACEBOOK!
Bajs att det ska vara så. Men det verkar inte finns något att göra åt. Hej på er.















En gammal bild på Snobben från i vintras. Men jag älskar den. Kolla vinterpälsen! :D ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar