29 december 2011

En underbar present

Antingen har Malou och Tove märkt min längtan efter ridning, eller också är det bara en tillfällighet, eller också är det omedveten tankeöverföring. Idag fick jag nämligen en födelsedagspresent, och inte vilken som helst utan en SUPER! Till att börja med: varsitt jättefint kort :) (tyvärr är min dator inte riktigt med på noterna och jag kan inte lägga upp bilder på dem just nu) Men presenten är alltså en privatlektion för Sara, deras tränare! Gissa om jag blev glad? :)
Datum är lite oklart ännu, jag måste prata med Sara/Agneta och mamma men jag tror vi ska få till det ganska snart. Den dystra känslan från igår kväll är som bortblåst och just nu känner jag mig bara glad och lycklig, haha! :D
Imorgon fyller jag år, på lördag (och kanske söndag) ska jag rida, det är jullov, snart 2012, och om bara någon vecka ska jag tävla! Och så detta, en dunderpresent från världens bästa kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar