15 december 2011

Lucia

I helgen är det luciaridning som vi nu planerat ett tag. Det känns konstigt att det bara är 7 dagar kvar till avslutningen, 9 dagar kvar till julafton, 15 dagar kvar till min födelsedag och 16 dagar kvar till nyår, då jag ska TÄVLA!
Luciaridningen är i alla fall upplagd så:
Caroline - Lucia

Sanja - Kransbärare
Malou och HC - Tomtar

Jag, Sara och Tove - Tärnor

Jag är så glad att jag ska få rida Snobben :) Vi ska rida till bommen/parkeringsplatsen i Sandvik och Tove och de andra har satt upp affischer där de skriver om luciatåget. Tiden är lite oklar ännu, till en början hade vi sagt typ på förmiddagen, sen klockan ett och sedan klockan tre. Så det är fortfarande lite oklart, men vi får se :)

De fina julsakerna från Hööks kan jag tyvärr inte köpa (pga ingen tid) men jag och Sara fick idén att virka röda band och sätta i pannbanden.
Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på, men här kommer några gamla hederliga vinterbilder.

1 kommentar: