28 december 2011

Extra ridning sökes

Man kan ha olika sätt att se på saker och ting. Jag har den dåliga ovanan att se saker från den negativa sidan, vilket gör att jag ser många saker (inte allt!) negativit. Detta är något jag vet om och något jag försöker jobba på.
Som ni säkert vet letar jag efter ridlektioner, tränare, eller vad som helst, något som gör att jag kan rida mer än 2 ynka gånger i veckan! Priset på Ryttarstadion stiger och själv spenderade jag en del pengar på Globen Horse Show/julklappar, så har ni något tips på någon ridlektion/tränare/vad som helst skulle det betyda mycket!

Stallbrevet från Karlshem dök ner i brevlådan för ett tag sedan. Det var ju till Sara men jag läste det jag med och där kanske man skulle kunna hitta något? Aud (Karlshems "föreståndare" och ryggrad) skriver om kurser och läger, men även privatlektioner och att hyra en ponny för en dag. Hyr man ponny måste man vara två och det kostar 400 kr. Där finns olika alternativ att välja, man kan ta 2 dagar och sova över, ta en privatlektion, självständigt, mm.
Det jag också fastnade för var privatlektionerna som kostar 450 kr/h. Kanske någon gång under jullovet? Tål att fundera på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar