17 december 2011

Phantom

I torsdags red jag Phantom för första gången, och jag blev väldigt förtjust i honom. Jag är för en gångs skull väldigt nöjd över ridpasset! Emelie hjälpte mig och några gånger gick han superfint (nu skryter jag) ♥ Jag hoppas få rida honom igen :)
Vi tränade på... (ja, vad var det nu igen) som en slags bana där man på ett ställe skulle göra en skänkelvikning i skritt/trav, på ett ställe göra en stor volt, på ett ställe fatta galopp, osv. Det var jätteroligt och jag är så glad att det faktiskt gick bra. Han kändes hur mysig som helst i början lite seg kanske men inte mycket alls då vi hade lite självständig framridning och jag kunde jobba lite på vad han behövde, dvs halter och tempoväxlingar till exempel. Fotade inget som vanligt så det får bli en bild från hemsidan.
Phantom2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar