4 december 2011

Gott och blandat

Idag är det julpyntardag i stallet på Ryttarstadion, har försökt få tag på Elise men har inte lyckats. Så Elise, om du ser det här, ring mig!
Jag tänkte åka ut till stallet, får se om jag pyntar något, annars bara gosar jag med hästarna lite och kanske hjälper andra med deras pynt. Jag har lite grejer som jag tänkte ta med till skåpet och tänkte passa på att städa skåpet lite - det ser ungefär ut som ett bombnedslag och skulle behöva göras i ordning lite eller vad man ska säga!
Ingen ridning på Solbacken idag eftersom vi varit i Gamla Stan = :'(
Jag som gått runt och trott att Lucia är nästa helg, kom underfund med att det är den 4:e december idag och alltså 2 veckor kvar! För övrigt har jag kanske inte berättat om luciafirandet vi ska ha? Vi (Tove, Malou, HC, Sara, Caroline, jag och Sanja) ska rida lucia runt gårdarna och sjunga och bjuda på pepparkakor. Lucia är Caroline och jag tänkte vara tärna. Jag ska leta fram lite glitter och ett linne att ha över jackan så får vi se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar