10 oktober 2011

Klubbmästerskap

Äntligen har jag fått skåp! Lämnade hjälmen där till på torsdag, ska ta dit resten av kläderna/grejerna då.

Och gissa vad? Nu har jag anmält mig och Gilas till klubbmästerskapet! Ska bli GRYMT! Min första tävling på ÖR! 300 kr och sen lovade världens bästa pappa att betala hälften ♥ Den 20 november - är redan nervös... :)
Anmälde mig på klass 2, dvs 60 cm, så det blir inte så högt. Men jag har ju bara hoppat Gilas någon gång och tycker inte det är nödvändigt att satsa högre om det är första gången. Alla som deltar måste jobba som funktionärer också, och jag har önskat att jobba inne på banan. Det ska bli kul att lyfta lite bommar igen :) förra sommarn jobbade jag som funktionär på Stockholm Equestrian Games på Ryttarstadion. Då fick jag bl a autografer från Jens Fredricsson, Caroline Kemensky och KarlIngvar Johansson (vann junior-SM). 



En gammal bild på världens näst finaste ponny.
Fotade faktiskt lite i stallet idag. Sara och Rebecka skulle rida (stannade inte och kollade men plåtade lite pållar innan). Sara Zaake, Rebecka Myntha.



2 övre: Zaake, ovan: Phantom! Nedan: Clifden!

Blev ett rätt långt inlägg idag. Skriver om en av hästarna imorron, gissa vilken... :)
Glöm inte att vid eventuella frågor mejla hovkratzen@hotmail.com !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar