11 oktober 2011

Tips & Trix

Pust! Tänk att det där lilla kan ta så lång tid. Men jag blev faktiskt ganska nöjd.
Ska man nu förklara detta då? Jag fick först en idé med Frågor & Svar, vilket är ganska vanligt på bloggar, men tyckte sedan att det skulle bli lite tråkigt. Ni får självklart fortsätta mejla frågor och jag kommer publicera dem här på bloggen. Och vill ni inte det är det bara skriva det i mejlet, så besvarar jag dem sjävklart ändå!

Men min idé med detta, en flik med titeln "Tips & Trix", tänkte jag skriva lite som rubriken talar: Tips och trix om allt möjligt i hästvärlden. Det kan vara foder, stalltips, ridtips, mockningstips, raser, you name it. Och självklart vill jag ha förslag också!
Kom bara ihåg att min dumma dator inte kan visa om ni kommenterar eller inte. Så därför måste ni mejla! hovkratzen@hotmail.com !! Ni är ändå jätteduktiga som kommenterar, om ni nu gör det! (hoppas få en ny dator till jul, kanske blir bättre då) 
Men i alla fall så tänkte jag börja med den här lilla idén snarast möjligt. Och vad tycker ni om bilden? Hämtade från Internet. En camarguehäst. Älskade både motivet, ljuset och hästen. Texten kunde ha varit bättre.......

Men sätt igång och mejla nu, eller skriv på facebook! :)
Och självklart kommer jag skriva om de nuvarande frågorna längre fram, har lite ont om tid just nu bara... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar