16 oktober 2011

Lördags & Söndagsridning

Min helg har varit toppen, verkligen. Vi åkte ut i fredags, och jag cyklade iväg till Solbacken igår morse. Malou kom vid 10 och skulle rida och hade sagt att jag kunde komma och hjälpa till lite, och jag fick rida Belize också (det behövde hon, tror jag). Idag var jag vid stallet vid 9 och red underbara Snobben. Han var hur pigg som helst! Jag kände det så fort jag satt upp. I galoppen kändes han väldigt het, så jag tänkte låta honom springa av sig lite/sträcka ut lite... han låg nästan ner i hörnet!
Malou och jag red ut sen och runt sommarhagarna, skönt för både Snobben och Leo att springa av sig lite tror jag. Snobben passade på att bocka lite också.
Jag kom för en gångs skull ihåg att fota, och det blev rätt många foton. Lägger upp några av dem nu. 





Söta Lukas! 

Matilda: Puss!
Snobben: eh?

Först eeeeena sidan.... 
Sen aaaandra sidan...

 xD


Älskade ponny ♥


Ronija och Figaro.

Hittade hö i min hårborste för ett tag sen förresten. Antar att man borde se varningstecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar