5 oktober 2011

Stockholm Horse Show



Självklart! Jag, Tove och Malou ska dit den 27 november klockan 19. Det är i Globen förstås, och det ska bly GRYMT kul! Tove har ju aldrig gått på det förut, Malou gick förra året och för mig blir det sjätte året.
Jag och pappa bokade den "vanliga" (den jag alltid går på) dvs lördagsshowen med hoppning, shownummer, fyrspann och julavslutning. Och dessutom med Jean Marc Imbert, "mannen som talar med hästar". Har man inte sett honom har man verkligen missat något. Han är världsberömd i sin frihetsdressyr som han uppträder med. De år jag har sett honom har han flera skimlar som han kan göra de mest fantastiska saker med. Han brukar också ha med sig en liten shettis eller falabella, jag vet inte riktigt, men jättesöt är den i alla fall!



Helt otroligt alltså :)
Så det är jättekul att han ska vara med också. Jag vet inte om det kommer vara ponnygalopp också, men jag hoppas det.

Dem här bilderna är hämtade från internet, men i år ska jag banne mig komma ihåg att ta med kameran och plåta som en galning! :)


Hittade inte så många fler bra bilder. Men var bara tvungen att blogga och berätta :)
/Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar