12 oktober 2011

Idéer

Mitt huvud håller på att sprängas av alla idéer som jag har till den här galna bloggen. Och jag har inte ens gjort färdigt hästpresentationen. Just nu känner jag mig inte lika entusiastisk över den som jag var när jag startade den (hästpresentationen alltså). Har väl snart skrivit om alla hästar, men jag vill inte låta bli att skriva om någon på Solbacken, eftersom alla där är jätteviktiga för mig.

Och sedan har jag tröttnat lite på designen också, den har jag ju haft rätt så länge. Men jag vet inte om jag orkar ta tag i att göra en ny? Kanske ändra undertexten lite. "En blogg om ett hästliv" låter inte särskilt bra, inte från början heller. Jag ska försöka hitta något kul citat eller något annat att använda istället.

Nyss blev jag medlem på ifokus.se, och det visar sig vara en väldigt bra sida. Där kan man hitta allt mellan himmel och jord och prata om eller få fakta om, mm. Jag har varit medlem i 4 minuter, men hittills är det en bra hemsida tycker jag! :) Det finns till exempel massor med olika sidor om ridsport och olika hästraser, och som nedan, horsemanship som jag verkligen vill lära mig mer om. Klicka på bilden för att komma till sidan!


Och förlåt, ni som skickat frågor, men jag ska blogga senare ikväll tror jag och då SKA jag svara på era frågor här på bloggen!
/Hovkratzen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar